norawikkan

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

första inlägget!<3

Av nora wikberg - 6 februari 2011 17:22

häjj alla bloggare!

a de här e min första blogg satt ja ä skiit glad att någon faktist läser den  

 

idag har jag typ bara städat å kollat på en live konsert me kiss, de gö jag ofta.

jag ä liksom lite beroende av kiss, sonic sydnicate, acdc, ironmaiden, green day å sånt, ni vet säkert inte vilka det är, aa det är rock band såklart!  

jag har lyssnat på rock ända sedan jag föddes, första låten jag hörde va en kiss låt å då va jag typ en månad, å..aa sen dess ha jag lyssnat på rock.

 

aa ska dra....tja rå!!  ska lyssna mer på KISS!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nora wikberg - 12 februari 2011 21:57

heeej!<3 aa..idag ha johanna backlund vare hoss mej å spela elgitarr me mig, hon ä as bra...men de ä jag me     aha..... ja ha inte jort så mkt mer...   byebye!<3 alla bloggare   ...

Av nora wikberg - 10 februari 2011 19:47

thoo alla bloggare! aa..idag idag på skolan kom det nåra elever från italien som ä me i comenius projectet, det kom bara tjejer idag... men imorn komme re massssor av snygga killar<3. jag hoppas värkligen att bara snygga killar kommer till min k...

Av nora wikberg - 8 februari 2011 21:59

  sha alla bloggare! aa...börja rock after school idag, ja..det är bara tjejer i mitt band. jag hoppades på en snygg kille men nää då! idag slutade jag skolan kl typ 12, ja va på stan me marija, linn å ak:Dvi va på donken å åt typ as många cheese...

Av nora wikberg - 6 februari 2011 20:07

heej alla bloggare!! nu pluggar jag bara till nåt jävla idrotts prov jag har imorgon, jag hade det provet i 6an och nu har min klass tydligen nästan precis samma prov. aa jag ha inte pluggat nåt förän idag...jag ä lite efterbliven satt.........närå...

Presentation


becuse i am a lucky son of a bitch

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards